SAP® - Certified Application Associate - CRM Fundamentals

Looptijd

Looptijd:

Slechts 10 dagen

Methode

Methode:

Klas / Online / Hybride

Volgende datum

Volgende datum:

24/6/2024 (Maandag)

Overview

The SAP® Certified Application Associate – CRM Fundamentals course will help you improve your SAP® Customer Relationship Management skills. You will take the official SAP® exam, and gain the SAP® Certified Application Associate – Customer Relationship Management certification.

The SAP® CRM certification will prove your understanding of SAP® CRM basics and navigation. You’ll learn about:

  • Master data
  • Organisational management
  • Product management
  • Transactional processing
  • Sales
  • Marketing
  • Customer service
  • Middleware setup and maintenance
  • Billing
  • Pricing
  • Interaction channels
  • CRM reporting

And you will become a SAP® Certified Application Associate in CRM Fundamentals with SAP® CRM 7.0. You'll be able to manage your company's SAP® CRM, and gain the necessary skills for roles such as: SAP® CRM consultant, project team member, analyst or trainer.

Note: SAP® is a registered trademark of SAP® AG. Firebrand Training Limited is not affiliated or related to any division or subsidiary of SAP® AG

Zeven redenen waarom u met uw SAP® CRM cursus voor Firebrand Training moet kiezen

  1. U zult in slechts 10 dagen SAP® CRM gecertificeerd zijn. Met ons bent u in recordtijd SAP® CRM getraind
  2. Onze SAP® CRM cursus is all-inclusive. Een eenmalige contributie bekostigt alle cursusmaterialen, accommodaties en maaltijden.
  3. Slaag de eerste keer voor SAP® CRM of volg de training nogmaals. Dit is onze garantie. Wij zijn er zeker van dat u de eerste keer zult slagen voor uw SAP® CRM cursus. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u binnen het jaar terugkomen en enkel voor de accommodatie en examens te betalen. De rest is gratis
  4. U zult meer SAP® CRM leren. Een dag met een traditionele training aanbieder duurt over het algemeen van 9 uur 's ochtends tot 17 uur in de middag, met een lange lunchpauze. Met Firebrand Training kunt u rekenen op minstens 12 uur leren per dag met uw instructeur
  5. U zult SAP® CRM snellerde theorie beheersen. De kans bestaat dat u een andere manier van leren heeft dan uw omgeving. Wij combineren visuele, auditieve en tastbare leerstijlen, dit zorgt voor een snellere en eenvoudigere manier van leren
  6. U zult SAP® CRM studeren met de beste. We hebben het Q-For kwaliteit label, dat onze standaarden en professionaliteit in de training markt erkent. Naast het winnen van nog vele andere prijzen, hebben we inmiddels 134561 professionals getraind en gecertificeerd en we zijn partners met alle grote namen in deze tak van het bedrijfsleven
  7. U zult meer doen dan alleen SAP® CRM de cursusstof bestuderen. We maken gebruik van laboratoria, case-studies en oefentests, om ervoor te zorgen dat u uw nieuwe kennis in uw werkomgeving kan toepassen. Onze instructeurs gebruiken demonstraties en hun eigen ervaringen om de dag interessant en boeiend te houden

Benefits

Curriculum

Overview Of the SAP CRM Solution

  • Fundamentals and Architecture
  • CRM Modules
  • Implementing & Operating SAP CRM
  • CRM Customising Fundamentals
  • CRM Basic Data
  • CRM Business Transactions
  • Process Controls and Determination
  • Billing

CRM Middleware

  • CRM Admin Console
  • Messaging Bdoc
  • Data loading
  • Data flow
  • XIF and External Systems
  • BW Adaptor
  • Groupware Adaptor
  • Field Applications

CRM User Interface

  • SAP UI Overview and Concepts
  • Customising Business roles, Navigation bars and Transaction launchers
  • Architecture
  • UI Config
  • Application Enhancement Tool including Easy enhancement Workbench
  • Component Enhancement concepts
  • Configuration of Skin

Exam Track

You'll sit the following exam:

  • SAP® Certified Application Associate - CRM Fundamentals with SAP® CRM 7.0 Ehp1 (Code: C_TCRM20_71)

What's Included

Included:

  • SAP® course material
  • Official SAP® Press book: "SAP® CRM Web Client Customizing and Development"

Prerequisites

The following are beneficial, though not necessary:

  • Experience of working with, or implementing, a SAP® Customer Relationship Management/CRM system or other enterprise CRM system
  • Understanding of customer account management and the business principles involved, such as customer transaction processing, customer pricing and customer billing
  • Understanding of the business processes involved in customer relationship management, including the areas of customer sales, customer marketing, customer services and customer analytics and reporting
  • Familiarisation with web client user interfaces for customers, or similar applications, and the business processes and functionality involved
  • Familiarisation with customer relationship management principles such as customer interaction and customer interaction channels, including channel partner management
  • Familiarisation with the concept of customer relationship types, such as business partners

Weet je niet zeker of je aan de vereisten voldoet? Maak je geen zorgen. Jouw trainingsadviseur bespreekt jouw achtergrond met je om te begrijpen of deze cursus geschikt is voor je.

Beoordelingen

Wereldwijd heeft Firebrand in haar 10-jarig bestaan al 134561 studenten opgeleid! We hebben ze allemaal gevraagd onze versnelde opleidingen te evalueren. De laatste keer dat we onze resultaten analyseerden, bleek 96.41% ons te beoordelen als 'boven verwachting'


"De kennis van de trainer en zijn vermogen om deze hoeveelheid stof in 2 dagen over te brengen zijn een groot compliment waard. Kwaliteit van de locatie is uitstekend."
Arie van der Sman, Ventus. (25/3/2024 (Maandag) t/m 27/3/2024 (Woensdag))

"Van het begin tot het einde professionele dienstverlening"
Philip Lebesque. (25/3/2024 (Maandag) t/m 26/3/2024 (Dinsdag))

"Very good training!"
MK. (25/3/2024 (Maandag) t/m 26/3/2024 (Dinsdag))

"Very well structured! I found the course very useful and the instructor explained everything very well"
AN. (19/3/2024 (Dinsdag) t/m 21/3/2024 (Donderdag))

"I loved the pace and involvement of the coach. the course is very intensive but worth the price. the infrastructure and venue is fantastic aswell."
Andreas Vandenberghe, Allianz Technology SE. (18/3/2024 (Maandag) t/m 24/3/2024 (Zondag))

Cursusdata

Start datum

Eind datum

Status

Locatie

Nu boeken

19/2/2024 (Maandag)

28/2/2024 (Woensdag)

Beëindigde cursus - Geef feedback

-

 

24/6/2024 (Maandag)

3/7/2024 (Woensdag)

Wachtlijst

Landelijk

 

5/8/2024 (Maandag)

14/8/2024 (Woensdag)

Beperkte beschikbaarheid

Landelijk

 

16/9/2024 (Maandag)

25/9/2024 (Woensdag)

Open

Landelijk

 

28/10/2024 (Maandag)

6/11/2024 (Woensdag)

Open

Landelijk

 

9/12/2024 (Maandag)

18/12/2024 (Woensdag)

Open

Landelijk

 

Nieuwste beoordelingen van onze studenten